Dragit mig upp ur sängen

2009-08-11 11:40:12 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Morning sunshines.

Försöker faktiskt vända på dyngnet nu ! Jag vet att alla tjatar om det på sina bloggar men kom igen. Skolan börjar om typ två veckor. Typ panikångest ! Vill helst bara spola tillbaka tiden så att det blev första sommarlovsdan med assor av sol heeeela sommaren. Seriöst, hur många dagar sol har det vart den är sommaren ? Inte många !!

Funderar även på att åka på stan idag, det är en del saker jag måste köpa.. Men samtidigt ville Ebbis leka med mig idag :D Vi får se, hon har ju match. Fotbollen styr deras liv, dom har typ inte en ledig dag på två veckor elr vad det var .. Så inte värt det !

Och nej, det blev ingen stugan idag p.g.a vädret, ska typ dit på torsdag över dan och grilla, mina kusiner ska typ dit då också :)

Jag har även lagt upp ett bloggshema :D (oj gud så töntigt det lät..) next inlägg..


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback