Jonna data-tekniner.

2009-08-27 19:32:35 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Yes ! Jag är bäst !
Fixade intrenet nudå hos daddy ! Det är ju likson så att Kim har stuckit till Thailand (avis!) så då kan jag ta hans sladd till min gammeldata. Så nu siter jag här, i bäddsoffan och pluggar (skolan är igång nu) & bloggar ;)

Har vart och kollat på Elins (min syrra) fobollsmatch. Dom vann med 5-3. Elin är steeencool, hon kör med dom som är ett år äldre, för det är ingen i hennes ålder som spelar fotboll (ope)! :O

Imorgon kanske jag drar till åre, beror på om Fanny ska dit också. Men hon är inte så snabb så hon svarar inte...

How ever ska ta och kolla på lite filmer nu. Igår såg jag "the perfect man" & "grease" och nu blir det "honey". Gamla fimer som jag älskar :D Sen ska jag även kolla på nån "harry potter" om jag orkar :P Jag har typ inte sett en enda "harry potter"-film. Bara ettan tror jag :P

Och är det nån som vet varför mina inlägg blir i kursiv stil, förutom det inlägget som är längst upp ?

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback