Kissie & photoshop

2009-08-25 18:25:24 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..




Något som verkligen bara blir mer populärt, särskillt i storbloggarnas bloggar är alla photoshopade kroppar. Visst kan man gå in på photoshop ändra ljus upp eller ner och så, men att göra sig hälften så smal som man är, varför? Man har sin kropp, och alla kroppar ser olika ut. Varför inte bara försöka leva med de & vara stolt med sin kropp? Vissa kan verkligen inte tycka om sin kropp, men då är det självklart att man inte lägger upp bilder på den? Eller va tycker du !?

Jag läser kissies blogg varje dag, tycker den är grymt rolig & bra. Men endå måste jag nämna henne nu när jag skriver om detta. Kissie är en av dom storbloggarna som håller på mest med att fixa till sig i photoshop. Hon skriver dagligen om hur perfekt hon är, igen kan bli bättre & snyggare än henne osv osv, men hur kommer det sig då att hon photohopar mer eller mindre alla bilder på sig själv när hon är "den perfektaste i världen"? De går inte riktigt ihop :]

Titta egentligen bara på denna bilden här nedanför,. hur många gånger har man sett en sånhär bild på Kissie, den perfekta ? Titta bara på alla missar hon har gjort där det syns att hon är fake.



ONÖDIGT säger jag bara ! Och dessutom skämmer hon ut sig själv. Jag läser skvallerbloggar och där står det ett sånt här inlägg nästan varje dag (att Kissie, Dessie eller nån annan storbloggare har redigerat sig smalare). Dom borde sluta nu när dom är påkommen tycker jag.

Så ett tips till er kära läsare - photoshopa inte era kroppar, det kommer att märkas

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback