Linas kvällsbok

2009-08-25 22:25:48 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Fan vad sur jag blir på blogg.se - hela inlägget raderades nyss ! Bara att börja om, allt för er sweethearts.

God kväll alla läsare!

Kollade nyss på "Linas kvällsbok", asså vilken film :O Pinsamt att spela in sånt där.. Liksom, hur gör dom ? haha. Jag menar, i en scen står hon typ helt topless framför spegeln, vad pinsamt för hon som spelar Lina om hennes kompisar kollar på filmen. Eller det kanske ite "filmstjärnor" bryr sig om. Om man nu kan kalla *hon som spelar Lina* för "filmstjärna". Sjuk film iaf :P 

Imorgon har vi skolfoto. jag ettefan vad jag ska ha på mig. Antingen nya tröjan och svarta leggings eller mitt "paris in my mind"- linne med ´ljusa jeansleggings och svart kofta. ONÖDIGINFORMATION !! Vi tar det iaf kl 9 imorgon, kommer se värsta trött ut ju. Därför ska jag försöka komma i säng i tid idag ;)

Men dagens fundering - hur spelar man in en film där folk exempel som Linas kvällsbok.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback