Marabou

2009-08-16 19:16:22 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Haha, nu har jag precis vart på ica och köpt 10 st marabouchokladkakor :)
Vi ska ju somsagt ha maraboukväll ikväll, vad det innebär vet jag inte riktigt, men det blir säkert kul.
Jag tror att det blir jag, Ebba, Ebba, Olivia & Sandra :D

Och eftersom dom andra tjejorna har träning så åkte jag och köpte all choklad.
Och han som satt i kassan börja skratta åt mig.
Han ba; En av varje? Så det blir en liten testkväll?
Jag ba; Hehe jaa :$

Nu sitter jag bara och väntar på att deras träning tar slut så jag kan röra mig mot Ebba N där jag tror att vi ska va :D





Marabou; Dukat, Daim, Non Stop, Amigo, Vanlig, Mint, Digistive, Apelsin, Grädd nougat & Frukt & Mandel

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback