Matilda på Frösön

2009-08-20 17:09:04 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Cha cha.
Kom nyss hem från Matilda ;)

Jag & Ebba tog bussen dit tidigare idag. På bussen satt det världens äckligaste gubbe, värsta uteliggaren !! Han stank verkligen!! Jag & Ebba satte och ganska långt bak till en början, men klarade inte av det så vi flyttade fram dit barnvagnarna ska va, men det stank verkligen där också, så vi flytta längst fram. Och det var inte bara vi som flytta. Och sen vid centrum klev alla av så fort som möjligt, men inte vi inte, för vi skulle åka vidare .. Iaf så började han gå fram och ba; nej säg inte att han ska sätta sig brevid oss nu. men det skulle han som tur var inte utan gick bara förbi och ut. Men när han hade gått ut så började alla hosta & skratta & typ andas xD

Vi var ute en stund hos Matilda, och sen kom Ebba A & Maja också :)
Sen åkte jag och Ebba hem :)

Ikväll ska vi kolla på match :D

Nu ska jag äta :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback