God Eftermiddag

2009-07-21 17:28:11 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan svejsan. Och oj vad klockan var mkt. Vaknade 1 idag hos Ebba N (Nils), jag och Ebba A (Arne) sov där inatt. Jag och Nils hade lite kul och begravde Arne imorse med värsta tältet och spelade musik när hon sov. Och igår så tog vi en massa kort ;) Om någon av Ebborna känner sig villiga att skicka korten till mig så ska jag visa dom :P

Sen for jag iaf ner på stan med mamma och lånade tre böcker och gick runt lite. Nu blir det väl mat snart tror jag sen ska jag bara ta det lungt, min kropp är trött.

Ha det gött , Kraaaaam & Kyyyysssss

Kommentarer

haha ! Bäst kväll/natt :)

usch vilka fina bilder du har oxå !

skickar mer tilll dig när du loggar in på msn . <3



pusss

2009-07-21 19:06:27

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback