Morning

2009-07-31 11:29:27 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nån som var på yran igår ? Inte jag :P Jag har bara biljett på lördag. Jag vet faktsikt inte vilka jag ska gå med, det droppar på folk på hela tiden :P Men det var typ Ebba, Emma, Rebecka, Moa L & Moa N . Kanske nån fler vet inte riktigt. Men det var ju inte så intressant.

Vad händer idag ? Nån som vill på stan ? :)) jag var ju där med familjen igår. Och ja, att gå på stan med Mira är en upplevelse.
- Hon skriker rakt ut på restaurangerna.
- Hon greppar tag i alla sånna här grejer som man sätter på foppatofflorna och kastar dom på marken.
- Hon sätter sig mitt på gågatan så alla (vilket är många) får tvärbromsa mitt framför hon
osv osv.

Imorgon är det Lördag och klockan 00.45 intar Lady GaGa scenen och längst fram står Jonna ;)

Ja, vi höres

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback