Semester -09

2009-07-20 18:15:07 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu ska ni få det ni vill.

Pallar inte skriva så mkt, istället skriver jag text till varje bild.


Stockholm

Gröna Lund - tekopparna ;)


Där i bakgrunden skymtar Insane !!


Skrattkammaren


INSANE !! fettkul var den , fast kort :S


Tihi :D


Å kvasten


Kungens Kurva - biggo tuggummin !!


Ignorera mig på bilden totalt !!


Me & My bestfriend

Västervik

"Vattenlandet" på campingen i Västervik


Cirkusen :D


Alla bilder blev jättedåliga, därför blir det inte så många :P


Jonna & Stenen


Jonna & Stenen


Elin & Stenen


Äre bara jag som tycker att bilden är skitläskig ?


Sen vare disco (yy

Leksand

Leksand sommarland jättelekparken


Haha man var tvungen att ha hjälm när man åkte denna


Hihi, där ser ni frittfall som hade en fallhöjd på 17 meter ;O Både jag & Elin åkte den ;)


Lekparken igen :P


Sommarland Oliver


Phelin ;P


Hahahaha, sen råka vi göra så att hela hoppborgen gick sönder


xD


Elin & fyrhjulingen ;P


& Oliver


Pariserhjulet :)


Elin is flying


Vi är fett cool jao, med hjälmen också ;)


pusspåsistabilden <3


ska nu försöka mig på videosar, vi får se hur det går, om det går blir det i nästa inlägg

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback