2.59 pm

2009-06-03 14:59:41 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Hellu

Hema från skolan nu. På sista lektionen körde vi stress, och ja, hela våran klass är typ världens sämsta förlorare. Men vårat lag vann ! Och på no:n hade vi sexualkunskap med moster.
- Hurru Bosse, kom och ta på min fitta ! Hahaha, gud vad vi garvade. Och sen blev det värsta tjafset om vem som hade störst bröst i klassen xD Men men, våran klass är normal.

Måste plugga lite matte &svenska - prov .. Vissa ska typ ha båda proven på fredan men jag mste ha matten imorgon, och ja, hur ska det gå till. Jag fattar ingenting.

Sen så måste jag visa mitt nya rum :)) Fast det är inte klart än. Men Jonna goes princess - jag har fått en sänghimmel, och det är jättegulligt (a) ! 

Love Jonna

Kommentarer

vaddå vi är ju fullkomligt normala:P

2009-06-03 15:36:51

fin blogg =)



kolla in min o lämna en komentar så skulle jag bli glad =)



kram

2009-06-03 17:43:12
arabaaraba

you suck fitta

2009-06-03 17:44:53

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback