8.45 pm

2009-06-03 20:45:09 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..




Alla anonyma är så otroligt fega.

Om du nu tycker att min blogg är så otroligt dålig, varför läser du den över huvud taget då ? Och att inte ens stå för sin egen åsikt är feegt ! Du är säkert bara en liten skit som sitter framför datorn och vill hacka på alla mäniskor för att du är så otroligt avundsjuk.

Mitt tips : Skaffa ett liv !!

Och om det nu var så att det bara var ett skämt, haha jättekul. jag skrattar verkligen ihäl mig !

Och om du nu läser det här så tänker du : Men varför tar du åt dig så hårt ? Ja, det kan man ju fråga sig .. Kanske är jag bara en liten mes



// Tack å hej !

Kommentarer

hej. håller med dig, fick typ samma komentar från den personen lixom skaffa ett liv!



tack så mkt för komentaren som jag fick från dej i alla fall=) har du bloglovin?



kram<3

2009-06-03 21:19:25

exakt så där med det där namnet kommenterade en på min blogg oxå, förmodligen samma person!

2009-06-04 07:00:43

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback