Älskad av alla, men hatad av mig.

2009-06-02 16:54:08 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är allt över, nu tänker jag sluta låssas, det är ingen idé, vad får jag igen ? Ingenting. Jag ska inte behöva kämpa för att du vill va min kompis, jag tycker ju inte ens om dig längre. Om allt bara skulle ha vart som det var förut skulle livet vara lättare. Men ja, både du & jag har förändrats och  nu mera är vi inte som två pusselbitar brevid varandra, utan snarare som två pusselbitar i två helt olika pussel. Ja, det stämmer.

Du behandlar mig fan inte bra, så vrf ska jag behandla dig bra. Man ska behandla alla som man själv vill bli behandlad, är det inte så man säger ? Ja då så, då slutar jag också att bry mig nu.

Visa lite respekt om du vill va min kompis. Dom flesta gör det, men det finns ju undantag, det göt det ju överallt. Denna gång är du undantaget. Du har redan gett upp, och nu är det min tur. Jag behöver inte ens dig, så vrf kämpar jag. Jag försöker intala mig själv att jag gillar dig, men det stämmer ju inte.

Jag skulle göra vad som helst för att bli av med dig, så illa är det. Men problemet är att du är älskad av alla ! Det är svår, det är det.

Och P.S. du behöver inte ora dig över att det är du, för den person jag skriver om läser inte min blogg, helt säker på saken ! D.S

Love Jonna


Kommentarer
moalundqvist

vem ?! <3 sms:A om du vill :)

2009-06-05 22:36:34

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback