Ebba, Emma & Erica

2009-06-08 17:52:10 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Hallo !

Idag var det elevensval på skolan och vi hade textilsljöd - aldrig igen säger jag bara..
Jag hann inte riktigt klart med det jag skulle hinna klart med, men för att vi skulle få sluta lite tidigare sa vi att vi var klar, men då ville Ingrid (som syslöjds läraren heter) kolla på vad vi hade gjort, och så busiga som vi är smet vi iväg, som vi även gör på HK-lektionerna.

Sen var jag med Ebba och vi gjorde en hemlis, men nu har vi planer inför sommarlovet (åtminstonde en dag ;)). Och sen kom Emma & Erica och vi tog en massa kort, ni får bara se några ;) Sen gick Ebba hem och vi andra fortsatte mysa :)

Men nu har Emma & Erica också gått och jag ska snart äta.

Sen senare (för hoppningsvis).

Bilder från idag


Go Adidas


Emma är mobbad för hon har inget tryck där bak


Och Ebba rullar tummarna


Happy Crazy Pictures - we like it


Hahaha, man blir värsta ful när man hänger upp och ner.


Som sagt



Och vad ittar Emma & Ebba på ? ..


Och om ni undrar så ville inte Erica ställa upp på några kort, så det är hon som är fotografen


Go Adidas


Emma Ebba Jonna



Emma Ebba Jonna


Haha, sen såg vi Sandra, så hon fick leka fotograf lite :P


När i gungade på en enormt liten gunga (?)


Och slutligen en bild på Emma


Kommentarer

fyfan den sista bilden jag ser ut som en GRIS !!!

ta boooooort !!!!!!!!



jag älskar er <3

2009-06-08 18:13:06
abbbieee <3

älskar er brudar <333333

bäst dag med er .

2009-06-08 18:37:44

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback