Elevens val

2009-06-09 14:40:22 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan.

Elevensval idag. Denna dag hade vi HKK/läs & film. Bakade giflar &rulltårta. Och ja, det var grymt pinsamt när vi skulle baka rulltårtan. Men sen hade vi  1½ timmes rast, så först åkte jag & Ebba till lillsjö för att återfå våra kära minnen därifrån. Men sen blev det tråkigt och vi åkte till My Way och köptee godis :P Och sen for vi hem till min kära far och hoppade studsmatta och åt glass ;) Vi kollade på " I taket lyser stjärnorna " och en sak bara, vilken film jag än ser så börjar jag grina, och speciellt " I taket lyser stjärnorna " !

Sen kom jag hem och det var låst. Jag som inte har någon nyckel ( för jag har tappat bort den :P ) fick ringa min kära mor och ja, problemet löstes.

Imorgon är det klassens dag och vi ska ha med oss matsäck. Typ kycklingsllad för mig. Jag ska även följa med Ebba på stan för hon ska klippa sig. Plus att jag ska vara barnvakt , och då får jag pengar till " hemlisen " .

See yaaa ♥

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback