Skolavslutningen

2009-06-12 13:16:22 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Hemma & NU ÄR DET SOMMARLOV !!!
Snart kommer Mormor & Morfar, Arne & Elisabeth typ

Bilder, hm, jag glömde kameran i skåpet, men bilder från Moa får ni. Tack så mycket Moa för tårtan.

& Tack 7c för ett underbart år, det har verkligen varit superkul. ( pallar inte skriva värsta långa talet till/om er, men jag älskar er mest !!) Och jag är fett pepp till åttan nu.
Mitt mål till våren 2011 - Inga G eller IG !

Nu lite bilder :)


Klänning & fett pepp


Klänning, och P.S alla var asfina idag


Tårtkalas hos Moaa


Moas tårta


Och Bettys Tårta


Erica :))<33


Emma :))<33, och suddig bild


Julia :))<33 Mobilnörden ;)


Linn :))<33 Mörda mig inte (a)


Haha hela bunten


Linn & Jonna :))<33

Orka fler bilder ..

Och jag glömde att säga att senaste inlägget jag hissade & dissade på var tillängnat Olivia Jansson, bara för att liksom ;))

Puss & Kram Jonna - & ha det bästa sommarlovet ever !!!


Kommentarer

men dufick ju itne lägga ut just dom bilderna på mig:P <3

2009-06-12 14:08:10

men USCH på bilden på meeeej :O

2009-06-12 15:27:49

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback