Studenten

2009-06-06 13:57:25 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan, hade ni en bra fredag ? Det hade jag (yy

Var på skolan halva dan igår men åkte hem för jag skulle ju på studenteen ! Kim har ju gått ut alla sina år i skolan nu. Det var superroligt och man blir verkligen glad av alla studenter när dom kommer ut på trappen, och inte minst är dom åker iäg med sina lastbilar. Och det var sjukt kul, för Kim och hans lastbil hade det högsta ljudet på musiken så dom överröstade alla !! Och dessutom hade dom den snyggste också ;)

Sen studentmiddag, det var ja en helt galen natt .. No comments ..

Vaknade typ 12 idag, åkte hem till mamma för ikväll blir det en till studentmiddag, hos min kusin Emma, men jag tänker verkligen ta det lungt idag, är fortfarande jäklit trött från gårdagen.

Bilder kommer idag, jag lovar.

Ha det bäst

Kram Jonna

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback