Sundsvall

2009-06-17 21:54:02 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan, nu är jag tillbaka.

Alltså Sundsvall :

Klev upp sju då, och halv åtta åkte vi iväg till Sundsvall, jag Ebba, Emma & Erica, Malle, Åke & Åkes son . Kom fram och vi började på Ikea, det gick väldigt snabbt, vi rusa igenom allt. Erica köpte några otroligt tunga speglar ..

Sen Birsta och vi gick hur många varv som helst. Emma tappade bort sin påse och vi fick springa runt och leta den. Sen en massa mer.

Sen åt vi på Ikea, makaroner och köttfärssås för 17 kr :D Då ingick även dricka och glass :P

Sen fortsatte vi på Birsta och mer och mer inköptes. Vi hade fett kul. Orkar inte berätta allt i detalj ..

Men sen for vi in till stan och går´n bjöd oss på middag, pizzabuffé :D Vi var så trötta i fötterna så vi orkade inte gå runt i affärerna där, det var typ ändå samma. Och när vi skulle åka så hittade inte Åke så vi for i en kvart typ, bara runt nånting, så vi ar tillbaka till samma ställe, och Ebba är så blond som man kan bli. Men gud vad lagliga ni är då ! och Meh! klovkan har ju redan vart halv fem ! HAHAHAHA

Sen for vi hem igen och det var en väldigt rolig resa. Alla var typ aströtta så vi skrattade typ åt allt. Emma höll på med sina fötter och en massa.

Sen kom vi hem och ja, inte så mycket hände. Jag och Ebba cykla runt, och gjorde bort oss lite .. Hej hej -- Nehe svara inte då !!

NU BILDER !!



Emma & Erica höll på ta en massa kort på sig själv i bilden på väg ner.


Och jag & Ebba också .. Och den här bjuder vi på ..


Och den runda sängen på Ikea är asskön !!


Och vi är såååå mogna


Som sagt


...


Hahahaha turister


Abbbiiiieee


Hahaha barnsolglasögon


Finfina klänningar, också mig i spegeln där också


OCH NI HAR TYDLIGEN RADERAT GRUPPBILDEN !! JAG SYFTAR PÅ DIG ERICA !!


Och sen yam yam





Evert anfaller !!


Super Snälla Silver Emma


ESN !!


Jonna cyklar omkull - tillgjord bild


Emmas nya brillor


Och Emmas nya sko, det är hon som har tagit alla korten typ


Jag bjuder verkligen på mig själv


Staden


(Återigen) Emmas coola dricka


Sen lekte vi barnrumpor och lekte med maten


Göllungar


Avsutningsbilden, jag gick in i en backspegel ..

Det får räcka, kraam Jonna (L)

Kommentarer
SUPERSNÄLLASILVER EMMA http://emmahlundin.blogg.se/

EVERT ANFALLER OCH JONNA CYKLAR OMKULL HAHAHAHahha :D

älskar er <33

2009-06-17 22:15:24

JA förlåt att jag raderade bilden , men jag kunde inte tillåta att visa mej sådär :P jag såg ju hemskt ut (somvanligt dårå)

2009-06-18 11:18:25

Gud vad fin du var på den bilden som du tycker är tillgjord!

Du var ju assöt<333

2009-06-20 18:29:05

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback