Det är ingen bra dag idag

2009-11-10 18:30:04 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Det är helt enkelt en deppig dag. 

  - Mitt huvud kanske snart sprängs och jag menar det
 
- Det kanske snart går hål i min hals pga smärtan och jag menar det
  -
Min hjärna kanske snart sprängs av för mkt plugg och jag menar det
  -
Mina ben kanske snart går av pga trötthet som inte orkar hålla upp min kropp och jag menar det
  -
Mina ögonlock kanske snart stängs förevigt och jag menar det
  -
Mitt rum kanske snart exploderar pga översvämning och jag menar det
  -
Min blogg kanske snart dör ut av tråkighet och jag menar det
  -
Min panna kanske snart överhettas pga feber (?) och jag menar det
  -
Min mage kanske snart kurrar sönder och jag menar det
  -
Jag kanske snart dör! och jag menar det

Jag måste gå och ta tag i problemen SOVA !



Igår var jag så lycklig, idag är det annat..

Kommentarer

Om du dör så följer jag med dig sötnos<333

2009-11-10 18:35:02

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback