Good girl gone bad

2009-11-30 21:13:16 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag lyckades faktiskt somna. Men sen kom Elin hem från dasen och inspringades på mitt rum och skriker "Jag ska stå längst fram på showen...eh förlåt." Och så stängde hon dörren och gick. Då tänkte jag att det var lika bra att gå upp och göra mig klar, typ borsta tänderna, tvätta bort sminket och så. Men nu ska jag krypa ner i sängen igen och somna om.

Imorgon är det den första december och man får ta sin första chokladbit från chokladkalendern. Det är även checkdag och jag ska jobba som tusan.

En annan sak på tal om kalendrar...



Förlåt men jag kunde inte motstå att öppna alla luckor ur kalendern vi fick från kyrkan i söndags, haha.


"A friend is a friend who is always a friend".
Jag vet inte om meningen är grammatiskt korrekt, men den var fin :)


Kommentarer
Z A N D R A :) http://decevven.blogg.se/

Nu är finalisterna i Veckans Blogg publicerade!

Kika in för att se om du är en av dom :)

2009-11-30 21:19:42

Hejhej! :)



Jag skulle uppskatta om du röstade på mig i en fototävling som jag är finalist i.

Jag är nummer 7 och skulle tycka att det vore jättesnällt!

http://nicolinajovic.blogg.se/2009/november/finalister-1.html#comment



Ha en bra dag! Kram.

2009-11-30 22:06:54

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback