Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra Hurra

2009-11-28 13:49:42 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tack för natten!

Sov på grån inatt, eller nej, vi sov inte en blund. Kom hem kl sju och gick och la mig, vaknade nyss. Snart ska jag iväg till Fanny och stöpa ljus med henne & Ebbaah. Sen blir det middag där också.

Om jag hade vart hos mamma nu hade jag gjort ett jättefint collage med en massa bilder som minnen på Ebba eftersom det är hennes födelsedag idag. Hon fyller fjååååååårtiiizzz. Men nu är det ju så att jag har bosatt mig hos pappa, och inga bilder har jag. Men iag ett stort grattis bästavän jag älskar dig sjukt mycket och vill aldrig förlora dig! P.S. jag har skickat ett mail till dig som du måste läsa!

Men nu ska jag gå och försöka få in några bilder på denna dator, vilket jag tror inte kommer funka, mitt minneskort är lite stort och går inte in i någon data! Så ha inga förhoppningar. Puss.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback