Högstadieelever är coola

2009-11-06 12:15:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan. Jag äslar fredagar! Vi slutar så tidigt. Det är assönt. Och sista timmen hade vi Ingvar på svenskan och var inne på datorn. Även fast vi bara fick namnforska. Ikväll ska jag på spökgrej på gårn, och haha, ja, vi får se hur det går.

Måste bara säga en sak också, det är jättekul att gå hem från skolan för mig. För jag går igenom min gamla lågstadieskola Lillsjöskolan (Klass 1-5). Och idag var alla barnen ute när jag gick över fotbollsplanen och så kommer alla fram och ba; Hej, vad heter du, hur gammal är du, vilken klass går du i, känner du han/hon? Osv. Men idag var jag dock inte på så bra humör när jag var på väg så jag svarade så kortfattat och surt, och det ångrar jag nu. haha. Men jag minns själv när man var liten när man var så nyfiken på alla som kom och gick ocg tyckte att dom var steeencoola.

xoxo Jonna (="Värd att älska")

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback