I need some help

2009-11-30 15:02:34 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Min blogg är oerhört tråkigt just nu. Inga som helst bilder det beror dels på tre anledningar

1) Min kamerasladd som man laddar in bilder med från kameran är borta, förmodligen hos mamma i nån flyttkartong eftersom jag har flyttat för er som missat det.. Det finns ett "hål" i den här datorn där man kan sätta i ett minneskort men när jag gör det händer ingenting, jag kanske är otekniskt, jag vet inte hur man gör :P Om nån vill hjälpa mig så varsågod.

2) Kim har previs lagat denna dator och gjort om den helt. Inga bilder eller någonting finnskvar på den. Vi har t.o.m det senaste Windows typ, inte windows vistam utan ett nyare :D

3) Jag är lat.

Men trots detta har jag ändå ökat mina läsare lite :D Hihi, med 10 st faktiskt :D Oooh, tänker ni, men vet ni vad, det är ganska mycket för mig.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback