Jag ska bort!

2009-11-25 15:03:56 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det spöregnar ute just nu! Och jag menar det.

Har jag berättat att jag ska flytta nån gång i bloggen. Asså misstolka inte, inte min flytt nu till stan. Utan utomlands när jag blir stor. För glöm att jag bor kvar i Östersund! Jag kanske bara ska flytta ett tag och komma tillbaka, jag vill bara bort härifrån! Till nåt varmt helst, jag är inte så mycket för det här med snö & regn och shit. Men iaf det jag skulle komma till, var att jag iaf inte ska flytta till Norge. Eftersom att det regnar mest där i hela Europa (fick jag lära mig på SO idag). Och inte till Forks för den delen heller, för er som har läst twilight.

Okej, intressant fakta..
Jag var på skolan idag, dom hade kletat in ett skåp med en mosad banan, nice huh? Jag fick MVG på SO:´n, industriella revolutionen.

PEPPAKAKA!!
Kisses

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback