Länge sen sist

2009-11-16 21:18:18 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Asså tiita. Jag tycker jag är hyfsat smart. Jag har värsta planen. Vi människor vill ju förmodligen inte att folk och sånt ska dö ut. Man ska ju skänka pengar till typ allt bokstaligen. Cancerfonden, Rädda barnen, till typ orangutanger osv. Varför då inte bara tillverka mera pengar! Alla pengar som behövs för att behålla livet på jorden. Och om nu jordens undergång är år 2012, va fan gör vi inte mer pengar så forskare kan forska fram nånting som förhindrar allting. Om dom nu gör mer pengar, så slipper alla tänka på allt och alla andra (okej ego?) men ni fattar... Och om dom inte ger ut pengar presonligen utan bara till forskning kan väl inte pengarnas värde minska? Fast det kanske är bra om man gör mer pengar och sen delar ut till folket, då slipper någon människa vara fattig och slippa svältas till döds. Bra va?! Vart sitter problemet!! För jag antar att det är männsikor som gör pengar (och att dom inte faller från himlen).

Kommentarer

fin blogg du har(:

2009-11-19 20:49:42

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback