New Moon Here I Come

2009-11-04 15:11:52 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag älskar dig Moa (okej din mamma). Haha, vi fick tag på dom sista biljetterna till New Moon premiären, hahhaa, fattar ni dom tre sista biljetterna fick vi (jag, Rebecka & Moa N). Tack Jane som fixade det. Och nej jag är inte 15, men shhh. Ja, det blev ju några glädjeskrik och så på skolan och fan vad alla störde sig på oss men men, vi är lyckliga. Jag hoppas bara att vi kommer in!


Det var ju meningen att vi skulle på studeibesök imorgon, men det blev inställt för att han som skulle leda oss var sjuk. Jävla svininfluensan! Dock vet jag inte om det var det, förmodligen inte. Men nu måste jag verkligen sätta mig ner och plugga! SO framförallt. Puss.


Kommentarer
Anonym

köp ut biljetter innan då slipper ni visa leg sen på premieren när ni ska köppa biljetter. nåns mamam kan köpa typ en timme innan? sen ge biljetter till er och vips sen får ni gå in. visa bara biljettt

2009-11-04 16:54:23

Hahah men hörde värkligen när ni

skrek, jag trodde först att vi skulle slippa

So:n haha<33:)

2009-11-04 17:06:09

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback