Putsväck

2009-11-24 15:24:35 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har jag sprungit runt och letat min kamerasladd i fleeera timmar, utan framgång. Har förmodligen packat ner den i nån flyttkartong (Eller så har den sprungit bort och gömt sig). Jag flyttar ju på fredag. Jag vet inte om jag är glad eller ledsen.. Tänk att flytta ifrån odensala, liksom där jag har växt upp, men tänk att flytta till stan, så centralt. Och, åandrasidan bor ju pappa i odensala, så om jag vill kan jag väl vara där :)

På skolan idag var vi på badet sista timmen. Det gick bra, vi körde livräddningspogramet. Hade teknik-prov också, no comments..

På fredag kanske jag ska sova på grån och på lördag fyller Ebba år :D Ah okej, då vet ni det. Ska försöka gå på kamera-sladd-jakt så ni kan få några otligit gamla bilder!

Medans bjuder jag på en gammal bild från i sommras.


Olivia, Sandra & Jonna


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback