Konfaläger

2009-10-11 21:27:33 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


(jävla kompicerat när alla heter likadant, men första bokstaven i efternamnet blir det nu)


Jag pallar inte skriva så detaljerat om helgen, det kommer ändå inte vara nån som läser det då. Men lite överblick får ni :)

Fredag: Vi kom dit, till Vallbo strax efter sex och åt middag, tacos direkt. Sen typ tjafsade -Ebba, Olivia J, Hanna & Sandra- mot -Betty, Olivia L, Moa N & Emma J- om vem som skulle få 4-rummet, eftersom det bara fanns ett 4-rum, ett 3-rum (som Lolla, Matilda & Elina skulle ha) och resten 2-rum. Och då skulle dem lotta. I sista sekund bestämde -jag, Emma L, Erica & Rebecka- att vi också vill eha det xD Och vilka tror ni fick det ;) Vi såklart! Sen gick vi ner och typ spelade spel och massor.


Emma J, Betty & Rebecka


Emma L & Olivia L


Erica & Emma L


Emma L, Ebba & Jonna/Jag + en äcklig"cola"


Olivia L kröp i sin väska


Ebba, Erica, Emma L & Betty


Jonna, Olivia L & Hanna

Lördag: Blev väckt klockan åtta! Massa övningar och lekar ute, jag och Olivia J var domare för våra fötter klarade inte av det :P Hon har opererat sina fötter och jag stukat ... Iaf så var det PARTY, eller party och party, party i Vallbo på ett konfaläger ;) Alla var helt crazy, och vi ritade P:n i ansiktet som stod för massa saker, bl.a PARTY dårå. Sen försökte vi övertala ledarna om att vi skulle få vara uppe längre eftersom vi var tvungna att gå och lägga oss kl 12, men det gick inge vidare.. Iaf så skulle vi försöka samlas i vårat rum vid 1-tiden (på natten), alla skulle smyga in till oss när ledarna sov, men det gick inte för dom vakade över oss som nå jävla vakter! När vi skulle sova så låt vi och prutta med armhålan - moget JAG VET ! Och Betty var desperat.



Det var mkt snö där ;)


Hej jag heter Jonna och jag har en så intressant blogg att jag tar kort på min mat...


Lek-time


Jag & Olivia J domare och skrev ner poängen, KOK står för Karlsson Och (K)Co


Jag & Olivia J förstod oss inte riktigt på detta. Om man vill ha ljumet vatten då ?


PARTY-PEOPLE


FEST-FOLKET


Minne för livet <3 Haha, en tavla gick sönder också :P

Söndag: Uppstigning åtta och allmänna saker. Bl.a en teater med Moa N, Lollo & Hanna :D Sen åkte vi hem och kom fram vid 15.00, allsåg på bussen (Y)


Den ända buss-bilden som togs

Nu ska jag sova, för jag är sjuuukt trött. puss

Kommentarer
olivja http://oli

2009-10-11 22:05:23

haha ja asså kranarna .. S:

men sen att vi fassnade i dendär:

-mmmmmm guds barn . HEJJA HEJJA HEJJA . hahahhahaha x))



pusss liy jonna

2009-10-11 22:07:44
E Jonsson

babes! de var en helg det! Pet i pannan och morrhåren var bara såå snyggt :O

2009-10-12 18:00:05

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback