Gårdagen + Dagen

2009-10-09 15:16:56 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag ska vara lite generös och skriva ett långt inlägg (berättar längre ner).

Igår åkte jag hem till pappi och grattade Elin-Phelin. Cornelia m. familj kom bl.a =D Låt bilderna tala för sig själv.

Mitt oerhört snygga kort ;) Visst är jag grym, kan ju passa på att säga att jag gjorde på 5 min, oops.


Pizzeria Oden -  födelsedagsmat


När Elin är som lyckligast


Da Cake !




Kan ju även passa på att säga att hon blåste ut alla ljusen på ett blås.

Orkar inte heller rabbla upp allt som hon fick, men bl.a en mobil - AVIS

Idag var jag på skolan, gick tre vanliga lektioner
SO - jobba med frågor (historia, industriella revolutionen- skit kul, verkligen)
Idrott - Fritt ! Johan var lite galen bara ;)
Ma - Hade moster...

Sen äta och upp till Marcussonsbodarna ! OMG vad jobbigt det var, vi körde dessutom fel och värsta omvägen! Sen ut och orientera, det tog 1 h & 20 min för mig HAHAHAHA ! Jaja, jag stukade foten och dog halvt! Men det var verkligen askul, jag njöt varje sekund - dock inte sant ..

Aja, nu måste jag packa, för jag åker på konfaläger över helgen, till Vallbo. Kameran medföljer, det är just därför jag skriver långt (för att vara mig) för jag kommer inte kunna uppdatera på hela helgen. Aja, ni får stå ut ;)

pusshej hörs på Söndag

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback