Alla har vi en gång vart liten

2009-09-28 19:43:32 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tittade igenom lite gamla fotoalbum nyss :) Hittade några söta kort jag kan bjuda på, klaga flr guds skull inte på kvalitén - det är vanliga kort som jag har tagit kort på utanpå (?) haha långsökt men ni fattar, förritiden, när jag var liten lade man inte in bilderna på datorn eller på skivor ...


Jonna & Collin


Maskerad på dagis


Maskerad på dagis Jonna & Maja dansar :)


Utomlands - vart ?


Utomlands vart ?


Utomlands vart ? På scenen avslutningen av barnklubben jag var med i :P 3:e från höger

Hålla orm :S


Fyraårsdag


Utomlands vart ? Med Sandra Malmberg :)


Alla föredetta falken barn vet vem Sandra är :) -97 båtluffa i Grekland


Grekland Jonna & Sandra


Utomlands vart ?


Utomlands vart ?


Båtluffa i Greklnad


Grekland


Utomlands vart ?


Alla föredetta falken barn vet vem Vikotor är :)


Jonna goes Snowboard




Jonnas Princesskalas :)




Storsjöyran -01


Jonna & Sandra


Utomlands vart ?


Utomlands vart ?


Utomlands vart ?


Utomlands vart ?


Och med det säger jag godnatt

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback