Gamla saker kan återanvändas

2009-09-04 13:49:18 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Egentligen borde man inte blogga om man inte har nåt att skriva om. Just nu är det tomt i min skalle. Kan ju skriva ner lite gamla konversationer som jag hade sparat :D Haha kul är dom iaf :)



En valig checkdag vid det runda bordet i D-korridoren
Olivia L: Gud vad ovanligt tyst Rebecka är idag.
Moa N: Ja, har i hört?! :O
Moa L: Nej xD

Haha ett torrt skämt av Moa L, sånna får man höra varje dag av hon och jag hoppas att ni är så smarta att ni fattar skämtet, annars får ni fråga elr nåt.



På ljussättningen till Wendlas Vårshow. Ebba har plötsligt kommit på att vi ska ha UV-ljus ocg magtröja i vårat nummer.
Ebba A: Nämen det får ju inte vara UV-ljus, då kommer ju min mage lysa!

Kommentarer
ebbba

haha ! den kunde ju ha gjort de ;) <33

2009-09-04 19:12:44
moa med dom s.k "torra skämten"

vaddå torrt skämt ?! här kmr man med lite äkta humor också säger du att dt är torrt ?! dt här trodde jag verkligen inte om dig jonna nyman...:P

2009-09-04 21:36:54

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback