Konstigt / Kom & Köp / Åre / Flytt

2009-09-30 15:50:28 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Överskriften förklarar allt men ändå


Vet ni att vi inte kan få MVG i vissa ämnen i åttan :O Varför inte liksom ? Jag är ju ganska så stolt dårå med VG+ på spanskan idag - nog för att de flesta fick det - men Lilian sa att det var samma sak som MVG, varför inte bara skriva MVG då ? För MVG är ju bättre än VG+ :P

Och så måste ju jag säga att ni kan komma till ica på fredag mellan 14-17 för då ska våran klass sälja fikabröd :D Så kom och köp, och om ni vill köpa av mig så kom mellan 14-15 :P

Ska även till Åre på fredag, höstmarknad i helgen :D
Mer...? Jo, Olivia Gabrielsson ska flytta till stan - Vadå happyface! Då blir jag iaf inte själv :)

Kommentarer
en stads bo ..

jaaa ::DDDD guuud va kul !! folket kommer till staden !! (Y)

när ska du flytta? :)<33

2009-09-30 20:03:39

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback