My daaay

2009-09-08 16:07:35 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Helloooooo

Idag har man hunnit med skola först, en jävla massa läxor har vi fått och så var jag på gårn nu med Ebba, Emma & Erica och lyssnade på när dom spelade. Dom är fett braaaa ! Euum, vi ska dit på elevens val också, fråga mig inte vad jag ska göra där, men jag kan ju alltid utbilda mig till en proffisionell låtskivare ;) neråååå.

Skippar även dansen idag, för vi ska typ byta tillbaka till torsdag, men jag vet inte om jag vill fortsätta gå streeten ... Typ tråkigt.

Iaf så har jag kommit halvvägs in i min bok nu :D Så jävla spännande, åååh love it.

Och idag har det varit ganska vart också, eller ja, jättevarmt typ :D Eller jättevarmt var väl att överdriva :)

Kommentarer
Anonym

jo jonna du ska fortsätta ! vi gör de till nått kul ;)

hihi :) <33

2009-09-08 21:53:53

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback