Nu Då Senare

2009-09-11 13:05:30 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Fan vad jag är glad, sprallig liksom. Kan inte sitta still, vill röra på mig. Måste springa omkring, som Olivia brukar bli på dansen ;D Haha sjukt konstig känsla. Hade tänkt och lägga mig ner och läsa twilight nu, men lycka till ;)

Idag enligt beräkningar ska min kamera komma tillbaka - HAPPYFACE!! Guud vad jag har saknat den ♥ Och på tal om gud, imorgon ska jag ha konfa för första gången :) Roligt, tråkigt ? Jag måste erkänna att jag gör det mest för presenterna och så, gud ligger inte på topp i mitt huvud, men han finns nog därinne nånstans (i huvet alltså), måste leta fram han tills imorogn då.

Liten - vad ska man kalla det - DRESSCODE ?



Tröja - Gina Tricot ? (gammeligammal)
Jeans - JC
Halsband - Thailand
Notera datormusen ;)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback