Trött sliten frusen - kalla det vad ni vill

2009-09-07 15:54:49 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har ingen ork i kroppen, orkar ingetning just nu. har just krypit i min stooora stickade varma tröja och ett par tofflor :P

Men nu ska jag gå ner och göra en stooooor kopp med vaaaaarm choklad, alla dricker jämt te, men det är äckligt :P Men då kanske man blir lite varmt i kroppen. Och så ska jag krypa ner i sängen och läsa twilight 

Det är ju iiiiskallt här i fucking Östersud på dagarna, och dessutom håller dom på instalera fjärrvärme på skolan och då kan dom inte ha på nån värme, så jag lovar - man fryser ihjäääl!!

och hur jävla försenad är inte min kamera nu då! skulle fått den förra måndagen!

så ni får nöja er med cam bilder lite till ...

ingen puss


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback