AAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!

2010-04-20 18:41:06 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag vill bara skrika rakt ut nu. Varför, varför, varför?! Har inte mina danslärare genom alla år sagt åt mig att inte försöka om man inte har stretchat. Alla gånger jag nånsin har trott att jag har sträckt mig har det bara vart lite träningsvärk, för det här, det här mina vänner gör ont.

Jag gick ut och skulle spela fotboll med min bror och hans kompisar frågade om jag kunde gå ner i spagat. Kanske sa jag och försökte, haha. Det sa bara knak, bokstavligt. Sen kunde jag inte gå. Varför just nu. Jag har nog gjort något dumt och nu vill Gud straffa mig. Åh, jag avlider. Hemma själv är jag också :(

Jag lägger mig i sängen och sörjer. Hur ska detta sluta ? Tänk om jag aldrig nånsin kommer kunna gå ner igen...


Världens sötaste tjej

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback