Dagen

2010-04-18 19:24:47 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejhej. Nu är jag hemma och har jätteont i min rumpa, det är Majas fel! 

Jag mötte iaf upp Olivia och vi gick runt en stund, det är ju inte så många affärer som har öppet på söndagar i Östersund. Men iaf så träffade vi Ebba A & Maja A så vi var med dom. Sen var Olivia tvungen att åka hem och vi andra tog bussen till Lillänge för Maja skulle köpa skor. Men hon hittade inga så vi tog bussen hem till Ebba så vi kunde hämta hennes cykel så vi kunde cykla till Ica Maxi. Där fanns det inte heller några skor så vi cyklade hem igen och Maja åkte hem. Jag & Ebba sprang runt på stan som var stängd sen åkte jag hem och åt.

Nu ska jag ut och spela "plutt" med min lillebror och hans kompisar så snäll som jag är. Fråga mig inte vad det är för jag har ingen aning. Om Olivia orkade och hade lust skulle hon komma ut. Pussssss



Kommentarer

vilken söt header du har =) allt bra?



kram / Toktrollet

2010-04-18 19:57:42

Hej :D

Har du någon gågon gång läst min blogg? Gillar du den? Om du nu gör det kanske du vill följa den? :D



Ps:Jag designar bloggar till er som behöver för ett billigt pris.. ( läs mer på inlägget om design under fliken design )



Kram :)

2010-04-18 20:16:14
J O S E F I N - I don't do normal http://Josefins.tk

Vilken är enligt dig den ultimata vårfärgen? :D

2010-04-18 20:23:06

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback