Fullt upp

2010-04-13 18:28:23 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nämen tjena allihopa. 

Jag ber om ursäkt till er som har vart väldigt trötta idag och suttit vid datorn och inte haft något att göra som ville läsa min blogg så har jag inte uppdaterat någonting. Förlåt. 

Men nu bloggar jag :D 

Jag åkte ner till staden idag efter skolan och tog den där sprutan, det gick bra. Det gjorde lite ont några timmar efter men nu har det gått över. Tur att jag inte är spruträdd, för det känns som jag tar sprutor hela tiden. Är det inte livmoderhalscansersprutan så är det svininfluensansprutan eller nåt vaccin som man måste ta om man ska utomlands. Iaf så var jag med O på stan en stund efter det, hade dock inga pengar med mig så jag kunde inte köpa nåt. Hittade ett par jättefina skor på Scorett som skulle sitta fint. 

Nu måste jag  baka, för imorgon är det sista gången på nån tjejgrej (obligatoriskt) på skolan och då ska alla ha med sig fika och äta med alla, haha. Jag lovar att alla kommer köpa ett paket ballerina var, men inte jag, jag ska baka! Och sen måste jag göra en gruppuppgift med Ebba & Julia ikväll, över telefon för ingen kunde nån dag på hela veckan, haha. Och sen ikväll är det även Desperate Housewives, fullt upp, säger jag bara.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback