Up 2 u

2010-04-20 21:54:08 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Att komma på nånting att blogga om är inte alltid lätt. Utan snarare tvärtom - alltid svårt. Så därför blir det alltid en massa ointressanta inlägg, men det verkar ju uppskattas, hos vissa...

Och det här med att vara seriös på kort är heller inte min starka sida, det går liksom inte att le framför kameran, undantag skolfoto...


Jag förstår att ni gillar dom här väldigt seriösa bildena på mig ;) Nyduschad och fin, host hehe. 

Men meningen med det här inlägget var väl att fråga er vad ni vill att jag ska blogga om? Det är förmodligen ingen som kommer svara men om ni skulle komma på nåt som kan göra bloggen bättre, släng in en kommentar, please. Är det nån speciell kategori ni vill ha mer av? Kommentera, anonym eller inte...

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback