Vårshow snart

2010-04-19 22:19:58 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Åh nu är jag äntligen hemma från genrepet. Det gick väl hyfsat bra med tanke på att våran dans inte riktigt är klar ännu och första showen är på onsdag... Men vi ska ha extraträning imorgon så det ska nog ordna sig. Synd att våran dans är så tråkig och ful.

Nu har jag ett helt häfte med matte att göra och även engelska. Sen så måste jag sova. Åh, jag har jogging runt Lillsjön imorgon på idrotten, uscha säger jag bara... 

Men godnatt eller nåt. 


Här är mina danskläder föresten. Dom ser inte bra ut, jag vet. Dom är jättefula, men skitsamma. Orkade inte ta en nogare bild heller. Ni kan ju komma och se dom live på Ons-Tor 19.00 Fre 14.00 & 19.00. 100/150 kr storsjöteatern. Eller föresten, kom inte! Jag skäms redan tillräckligt.

Kommentarer

hahah ohhh fina kläder jonna ;)

<3

2010-04-20 09:40:46

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback