GODNATT...

2010-08-05 01:47:55 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Ni f[r st[ ut med att dom 3 sista bokst'verna i alfabetet inte fungerar p[ min dator just nu, vettefan vad som h'nde...

Visste du att..

att jag vill ha - en teve p] mitt rum.
att jag pratar - ingenting just nu.
att jag inte gillar - att det 'r sjukt l[ngt till min s'ng.
att jag avskyr när folk snackar - f;r fort.
att kärlek är - ett mysterium.
att jag gillar att - jag snart ska till grekland.
att jag alltid kommer att - heta jonna.
att jag är hemligt förälskad i - justin bieber.
att sist jag grät var - n'r jag kollade p[ dear john.
att min mobiltelefon är - r;d och vit
att när jag vaknar på morgonen - somnar jag om igen.
att innan jag går och lägger mig - 'ter jag. jag gillar mat.
att idag har jag - varit med ebbbbbba.
att jag just nu tänker på - spr[kresa 2011
att i kväll ska jag - sova.
att i morgon kommer jag - ha kr'ftskiva med ebba, ingen av oss gillar kr'ftor.
att jag hoppas - jag och ebba [ker till malta sommaren 2011


Har du:

Någon som förstår dig? ja.
Någon som du saknar? ja.
Någon som du hatar? ja.
Vem kramade dig senast? ebba.
Vem pussade dig senast? mira.
Vem ringde dig senast? mami.
Vem ringde du senast? ebba.
Vem var hemma hos dig senast? ebba.
Vem var du hemma hos senast? ebba.
Har du några kärleksproblem? inte nu nej.
Har du pratat med någon idag? ja.
Har du gråtit idag? nej.
Har du skrattat idag? ja.


Jag:

Är singel? ja.
Svär ofta? neeva.
Sjunger i duschen? h'nder...
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? nejtack.
Skrattar åt dina egna skämt? haha, kan h'nda.
Skulle du plastikoperera dig om det var ofarligt och gratis? ja det skulle jag nog.


Har du:

Piercingar? öronen.
Syskon? ja.
Jobb? nej.
För många vänner? haha, nej.
Rymt hemifrån? nej.
Färgat håret? nej, faktiskt inte.
Bra självförtroende? duger.
Sagt "jag älskar dig" till någon? ja.
Varit kär? nej.
Gjort något olagligt? ja, jag cyklade utan hj'lm senast...
Somnat i skolan? ja, eller, n'r vi var i norge med skolan, fyfan...
Brutit ett ben? nej.
Tappat bort mig i min hemstad? haham jor[.
Sett en fallande stjärna och önskat? ja.
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ja.
Smugit ut utan lov? nejjjvaa.
En hemlighet som ingen annan vet? aa.
Sovit en hel dag? ja.
Somnat gråtande? ja, pga filmer...
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? ja.
Blivit generad inför folk? ja.
Varit kär i någon utan att säga det till personen? nej.
Ätit musslor? nej.
Varit på en festival? ja.
Haft ett förhållande i under en månad? nej.
Blivit kallad player? nej.
Färgat ditt hår svart? nej.


Vad:

Längtar du till mest just nu?  n'sta fredag.
Ska du göra i helgen? [terst[r att se.
Har du för kläder på dig? pyjamas.
Gjorde du igår? kommer inte ih[g...
Ska du göra i sommar? det lilla som [ters[r GREKLAND MED OLIVIA
Åt du senast? special K med mj;lk s[klart
Har du för mobil? sonyericoson...
Vad köpte du senast? godis.
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? typ d;tt sj'lv.


Vem/vilka:
Slog du senast? MINA SYSKON....
Fick du sms från senast? ebba, var ett j'vla tjat om ebba...
Pratade du senast med? magnus.
Kan du lita på mest? mig sj'lv.
Vet mest om dig? mig sj'lv.
Sov du tillsammans med senast? elin.


Allmänt:
Har du pussat en groda? nej.
Kan du hjula? nej...
Biter du på naglarna? JA!!!
Är du EMO? nej.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? kanske spara, kanske resa, kanske shoppa.
Skulle du kunna hoppa fallskärm? nej, fiffaan..
Har du sjungit inför publik? ja. HAHA
Följer du mode? ja, lite kanske...
Är du hungrig? somfan...
Är du blyg? kan h'nda jaa...


Kommentarer
Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ http://millahoman.blogg.se/

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-05 12:05:59
maja

vart i grekland ska du? :)

2010-08-05 15:25:26

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback