Hoppet är inte nere, fortsätt läsa

2010-08-29 00:52:49 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det är trevligt att läsarna håller sig kvar trots min uppdatering. Jag hade ju liksom planer på att lägga ner bloggen där ett tag men sen ibland kommer det här bloggsuget tillbaka, och varje gång jag skriver blir jag lite lycklig inombords. Bara jag inte känner mig tvingad att skriva. 

Kvällen har iaf spenderats med Emma. Vi tog oss en tripp runt hela Östersund, nästan. En busstur från Odensala till Frösön och sen tillbaka. Igår hängde jag med henne också. Då var Olivia, Ebba & Ebba med också. Vi såg Vampires Suck hemma hos mig. Och ja, den sög. 

Nu ska jag ta och kolla på Toy Story, ettan såklart. Jag måste liksom se ettan & tvåan innan jag ser trean som har kommit ut på bio nu. Och ikväll är en alldeles underbar kväll att inleda det. 

Vi hörs nog kära bloggläsare. 


Åh kära underbara härliga sommar, varför försann du så fort ?

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback