Andra Advent

2010-12-05 12:10:31 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag kom på en sak såhär på morgonen. Jag har tröttnat på alla storbloggare. Typ Kissie, det enda hon skriver om är skönhetsoperation och fester, Dessie, hon skriver bara om att hennes liv är så glamoröst & Paow.. jag vet inte vad hon skriver om men jag vill ha nåt nytt att läsa, snälla om ni vet nån bra blogg så kommentera!!

Idag är det andra advent och jag sitter och äter frukost själv utan det andra ljuset tänt, vad är detta? 

Jag har skrivit en checklista på saker jag måste hinna med idag. 
• PLUGGA (framförallt spanska, SO, NO, syslöjd, engelska)
• Flytta över alla bilder från datorn till cd-skivor
• STÄDA mitt rum
• Börja länka massa sidor till mamma med saker jag önskar mig
• ÖVERRASKNING

Ah det är de viktigaste fem punkterna, får se vad jag mer hinner med. 


Yeterday

Kommentarer
hehe :PppPpppPppp

en bra blogg: http://emmahlundin.blogg.se

2010-12-05 12:24:47

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback