DAY 06 - YOUR DAY

2010-12-01 20:59:26 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Oj det här ska bli spännande! 
Vaknade vid ett nångång. Gick upp bakade blåbärspaj. Medans den var i ugnen åt jag frukost. Åt lite paj samtidigt som jag kollade på Gossip Girl. Gick och la mig i sängen, kollade på mer Gossip Girl. Klockan fyra började jag städa mitt rum eftersom jag hade lovat mamma att göra det innan hon kom hem. Hann inte så långt innan hon kom.. Gick och la mig och kollade på mer Gossip Girl. Åt middag med mamma, mormor & Mira, pannkaka. Åt 1½.. Jag bjöd på efterrätt, åt dock inget själv, mådde inge bra. Gick och la mig och kollade på Gossip Girl. Halv åtta gick mormor hem och jag tröttnade på Gossip Girl och gick till teven. Kollade på 2½ men. Klockan åtta tog jag fram SO-boken och började skriva lite frågor. Kunde inte koncentrera mig så efter 5 (?) frågor kanske gick jag till datorn. Satte å¨Gossip Girl, and here I am. 

Måste skaffa mig ett liv. Måste pallra mig till skolan imorgon. Måste plugga. Later..

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback