DAY 15 - YOUR DREAMS

2010-12-14 17:27:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hoppar över dom där tråkiga outfit-dagarna, hehe. Har ändå haft så fula och tråkiga kläder på mig på sista tiden. 
Men my dreams. 

Att snacka framtidsdrömmar.. Jag har alltid velat ut och resa så fort jag gått klart skolan, och det ska jag ordna också, på ett eller annat sätt. USA ligger högt på önskelistan och jag skulle gärna flytta dit också. 

Eller såhär, jag tar med mig i stort sätt allt jag äger när jag gått klart skolan och åker till USA, utan mycket pengar och utan boende. Jag strosar runt på gatorna och plötsligt kommer the man of my dreams fram och frågar om jag behöver någon hjälp. Och ja, kärlek vid första ögonkastet. Han är stenrik och vi gifter oss skaffar några barn och lever lyckliga resten av vårat liv. 


Min idol, min förebild, hon vill jag bli som.

Maria Montazami
"År 1987 åkte hon på semester till Los Angeles, USA, för att hälsa på sin syster. Hon stannade sedan i Los Angeles för att först arbeta som au pair och senare som servitris på en restaurang. Där lärde hon känna ägaren Kamran Montazami, som ursprungligen är från Iran och som hon senare gifte sig med. Ett par år senare blev Kamran Montazami en mycket rik och framgångsrik mäklare och de flyttade till Laguna Niguel, Kalifornien, där de har uppfostrat fyra barn. Idag är Montazami hemmafru." - wikipedia

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback