Great and hate (?)

2010-12-19 13:00:00 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..




Gina Tricot's nya hemsida om man vill online shoppa. Klickade mig in på Gina Tricot's hemsida för att leta efter eventuella julklappar och ser att dom har "renoverat" hela layouten. Och den hissas, mycket enklare att använda och systemet är mycket bättre. Vet inte hur länge sen dom ändrade det där, säkert jätte längesen men jag såg det först nu.

Showtime. Det man som dansare längtar efter mest är dansuppvisningarna. Det är liksom kul att få visa vad man har presterat på 14 veckor för vänner & familj. 

Jullov. På måndagkväll får vi jullov och det är nästan 3 veckor långt. Guuud så skönt. Behövs verkligen, och dessutom är det ju jul & nyår :D



Våra danskläder. Våra "disco-kläder" är inte så fina för det var så svårt att sy dom. Dessutom var dom dyra att köpa och det tar bara en massa tid att hålla på sy dom och så. Men visst är det kul om man lägger ner lite tid på kläderna, men ändå är dom fula. Fast våra kläder till den andra dansen är fina :P

När man önskat sig nåt i julklapp men vill så gärna ha det nu men man kan inte köpa det för man vet inte om man ska få det i julklapp. Mamma vägrar att berätta och jag vet inte vad jag ska ta mig till för jag måste ha det på julavslutningen. Trevligt att råkas. 

När ens plattång har gått sönder och är inne på lagning. Och så har det vart i några veckor nu och jag ska inte få tillbaka den förrän efter jul.. Och jag är i stort behov av plattång varje dag. Men då får man lösa det på andra sätt..

Kommentarer

sv: Ja det tycker jag att du ska göra!

Men nu har dom ju bytt namn på linjen så då kanske det inte är likadant. Men dessutom tror jag att det kommer att bli mycket roligare!

2010-12-19 13:14:26

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback