100225 13.54

2010-02-25 13:54:43 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Om man kollar alla inlägg på min blogg ser man att jag skriver alltid ett inlägg när jag kommer hem från skolan, och det handlar om hur min dag har varit där, haha. Himla intressant för er måste det vara, för det händer ju så mycket på skolan alltid. I dag till exempel hände följande saker:

• Johan hällde en papperskorg över Mannes huvud, nästan iaf. Jag tror han hann springa undan. 
• Spanska prov, gick sådär..
• Kollade klart på en film på engelskan.
• Vi fick hålla på med dödsfarlig (allvarligt) svavelsyra på kemin. 
• Lacka ett gips-äpple på bilden. 
• Tränga ihop oss 9 st på ett bord där man får plats 6 st.  
Äta kladdkaka som Linn bakade. Igår & i förrgår fick vi även äppelpaj. 

Ah, det var typ allt, sen så jobbade vi ju också, för våran klass är så duktig!

Senare ska jag på dans. Det är inget jag ser fram emot. Jag ska iaf hem till mamma sen också, för vi har skidor imorgon och om är där.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback