Mästerkocken jonna

2010-02-23 17:57:21 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har jag precis lagat mat till moi och sis, makaroner och köttbullar blev det, haha, fantasirikt måste jag säga. Men hon stack precis ut med några kompisar och skulle samla in pengar till Haiti, så jag är själv nu. Någon som har lust att komma? Haha nerå. Nä men jag ska hitta på nåt, jag har faktiskt gjort av med mitt plugg för dagen. Man kan inte sitta hela dagarna med det, då har man inge liv... 


Bild 1, Elin instruerade mig hur ska jag skulle göra..


Bild 2, jag fick fria händer...


Orginalbilden ↑

Nu när jag har skaffat PS får ni stå ut med att jag kommer sitta och leka med det hela tiden, tills jag lär mig..

Kommentarer

då kan du ju få göra om en bild av mig?(a

2010-02-23 21:22:31

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback