Svar på tal (igen)

2010-02-04 17:12:20 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Svar: DinSko, förra sommaren, så då finns förmodligen inte kvar, med dom kanske kommer tillbaka :D

Wihoo, två frågor på en dag, det hände inte ofta. Kommentera mera! Nånting måste ju ni ha att påpeka, vad som helst. Skriv bara, ha en bra dag, eller jag saknar dig, eller Fin blogg. Då blir jag glad.


Haha, Arnesson ringde nyss, hon var livrädd. Hon hade precis kollat på skräckfilm. Då kan jag passa på att säga att jag hatar skräckfilmer. Jag kan inte kolla på dom.

Kommentarer

hihi då är vi 2 jonna, men jag övertalas alltid:P sen så fattar alla när jag skriker och hyperventlier och typ kryper upp i folksknä;)

2010-02-04 21:14:16
Mamiiii

Köptes inte skorna i Thailand?

2010-02-04 21:44:02

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback