Mitt tillfälliga problem

2010-02-22 15:56:32 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hur svårt ska det vara att få igång en TV egentligen? Vi har fyra olika doser vi måste använda oss av för att få igång en TV. Och efterson våran TV är ganska ny, har jag inte riktigt lärt mig hur det där fungerar. 









Okej man kanske inte alltid behöver använda dosa #3 men vi har en så smart DVD att man kan stoppa in ett USB-minne (med ex en film på) och kolla på den filmen på TV:n istället för på datorn. Så jag använder den ganska ofta. Och dosa #4 används alltså till högtalarna.

Och jag vet att alla ni bryr er så häääääääääääääääääääär mycket, men jag tänkte att ni kanske ville veta vilka problem jag lever med. Och säg inte: Tänk på barnen i Afrika eller Haiti, jag vet redan att dom har betydligt större problem, och jag är självklart ledsen för dom (jag skänkte faktiskt pengar till några på konfan i helgen, det var så dom skulle få rent vatten eller nåt).

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback