My schoolday

2010-02-08 15:43:33 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu ser min blogg ut som den ska. Förutom att det har blivit en massa konstiga prickar vid menyn, men skitsamma.

Jag var på skolan idag, för så cool är jag. Det hände inte så mycket. Förutom att våran klass är helt störd. På slöjden fick våran slöjdlärare Ingrid värsta målbrottsrösten när hon skulle "säga till på skarpen", och då är det svårt att hålla sig för skratt, haha. 

Vi fick reda på vad vi fick för betyg på NO-provet, och helt ärligt trodde jag att jag skulle få mycket sämre än vad jag fick, allvarligt, jag kunde ju inte ens alla G-frågor, men ändå blev det ett VG+, happyface, jaaa. 

Nu ska jag ta något att fika, sen rensa alla bilder på datorn och he över dom på skivor, för nu är datorn inte vidare snabb..

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback